Lietuvos verslo konfederacija | ICC Lietuva jubiliejinį dešimtą kartą organizuojamuose rinkimuose socialiai atsakingo verslo titulu pagerbė didžiuosius Lietuvos aludarius ir juos vienijančią Lietuvos aludarių gildiją, kurie savo iniciatyva ir lėšomis suorganizavo vieną didžiausių verslo savireguliacijos iniciatyvų – socialinės komunikacijos kampaniją „Už jaunimo saviraišką be alkoholio 18+“.
Pernai „18+“ tapo didžiausia apimtimi ir biudžetu verslo inicijuota socialine reklamos kampanija Lietuvoje, kurios ašis – trys TV klipai, spaudos, interneto ir lauko reklama. Kampanijos veidais sutiko būti tenisininkas Ričardas Berankis, krepšininkas Martynas Gecevičius ir didžėjus DJ Mamania. Šie valingi jaunimo autoritetai savo pavyzdžiu parodė, jog originaliu ir įdomiu bendraamžiams galima būti nevartojant alkoholio.
„Daug kam gali keistai atrodyti, kad aludariai kovoja už blaivybę. Bet argi nekeista, kad tie, kurie turėtų kovoti už blaivybę, apsiriboja vien kova prieš aludarius? O jeigu be ironijos – mes nuoširdžiai siekiame, kad jaunimas, ypač nepilnamečiai, nevartotų alkoholio. Todėl šiai kampanijai pasirinkome pačias paveikiausias priemones ir džiaugiamės, kad pataikėme į dešimtuką“, - apdovanojimų ceremonijoje sakė Lietuvos aludarių gildijos vadovas Saulius Galadauskas.
Anot aludarių atstovo, Lietuvoje susidarė ydinga situacija, kuomet draudimais ir legalaus verslo ribojimais imituojama kova su girtavimu, ignoruojant tikrąsias piktnaudžiavimo alkoholiu priežastis – aukštesnių tikslų stoką, psichologinę ir socialinę neviltį bei blogus pavyzdžius šeimose.
„Tikime, kad pakeisti dabartinę padėtį galime tik aktyviai šviečiant nepilnamečius bei visą visuomenę, ir būtent tokiomis socialinėmis kampanijomis, kuriose į nepilnamečius jų kalba kreipiasi jų gerbiami herojai“, - sakė gildijos vadovas.
Lietuvos aludarių gildija yra suplanavusi ilgalaikę socialinės atsakomybės programą, kurios prioritetai – jaunimo švietimas apie alkoholio daromą žalą bei vairavimo išgėrus prevencija.
Nominaciją „Socialiai atsakingas verslas“ Lietuvos verslo konfederacija | ICC Lietuva įsteigė siekdama skatinti socialinės atsakomybės principų taikymą verslo praktikoje, didinti socialiai atsakingos veiklos žinomumą visuomenėje ir aktualizuoti jos naudą valstybei.