Lengvųjų alkoholinių gėrimų gamintojos AB „Volfas Engelman” pardavimo pajamos 2013 m. didėjo 0,4% ir pasiekė 123,9 mln. Lt. Ikimokestinis pelnas mažėjo 26% ir buvo 3,7 mln. Lt (2012 m. – 4,95 mln. Lt).
Bendrovės pajamas kilstelėjo išaugęs eksportas – gėrimų 2013 m. buvo eksportuota už 8,7 mln. Lt, 9% daugiau nei prieš metus. Didžiąją dalį eksporto sudarė alus, kuris keliavo į Estiją, Lenkiją, Didžiąją Britaniją, Vokietiją.
„Volfas Engelman” prastesnį pelno rezultatą lėmė didėjusios išlaidos reklamai, rinkodarai, transporto paslaugoms.
2013 m. pradžioje buvo atnaujintas viso “Volfas Engelman” alaus įvaizdis: pakeisti etikečių dizainai, visas „Volfas Engelman“ alus išpilstytas į pintas (skardines ir butelius). Taip pat buvo sukurtas naujas reklaminis klipas, kuriuo norėta pabrėžti prekių ženklo jaunatviškumą ir džentelmeniškumą. Buvo vykdomos lauko, interneto, spaudos reklaminės kampanijos, atnaujinta komunikacijos strategija socialiniame tinke „Facebook“.
„Volfas Engelman“ 74% visų pardavimų 2013 m. sudarė alaus kategorija. Alaus pardavimai, palyginti su 2012 m., nukrito 3,8% ir sudarė 45,3 mln. litrų, tačiau bendrovės rinkos dalis išaugo nuo 13,7% 2012 metais iki 15,3% – 2013 m.
„Praėjusiais metais šalies alaus ir apskritai alkoholinių gėrimų rinkos apimtys gerokai traukėsi. Lemiamą įtaką tam turėjo pakitusi stipresnio alaus pakavimo tvarka“, – pokyčius aiškina Marius Horbačiauskas, bendrovės generalinis direktorius.
Dėl Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimų Lietuvoje nuo 2013 m. buvo uždrausta alkoholinius gėrimus pardavinėti didesnėje negu 1 litro plastikinėje taroje.
Lietuvos alaus rinka, remiantis NIELSEN duomenimis, per 2013 m. nukrito 6,6%.
„Volfas Engelman“ asortimentą sudaro alus, gira, sidras, alkoholiniai kokteiliai bei gaivieji gėrimai.
Labiausiai iš visų alaus daryklos gaminių 2013 m. augo nealkoholinių gėrimų pardavimai – išaugo 72,7% ir sudarė 1,8 mln. litrų. Pokyčiams didžiausią įtaką darė naujų „Angry Birds“ ir „Hello Kitty“ produktų pardavimai bei Maximos tinklui gaminta privati etiketė „Limopuponadas“. Ženkliai augo ir alkoholinių kokteilių kategorija: Beach, A.Le.Cog, Jamaica, G:N, Gera kaina, 4Fun, Smile kokteiliai. Jų 2013 m. pardavimai, palyginus su pernai, išaugo 17,8% ir sudarė 4 mln. litrų, o rinkos dalis išaugo nuo 27,3% iki 33,9%.
„Volfas Engelman” Lietuvoje alaus rinkoje konkuruoja su AB „Švyturys - Utenos alus”, AB „Kalnapilis - Tauras”, alkoholinių kokteilių bei sidro rinkoje „Selita“, o giros rinkoje – „Gubernija“.
Šiuo metu alaus darykloje dirba daugiau nei 200 žmonių.
„Volfas Engelman“ akcijas valdo Suomijos bendrovė „Olvi Plc“, kuri alaus daryklos rekonstrukcijai ir gamybos procesų modernizacijai nuo 1999 m. skyrė apie 86 mln. Lt.