Agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ kūrybos direktorius Aidas Puklevičius sako, kad šis apdovanojimas agentūrai buvo labai maloni staigmena. „Buvome patenkinti, kad į shortlistą patekome, apie daugiau net negalvojome, buvo daug darbų ir net pamiršome, kad turi būti galutinis sprendimas", – sako jis.
Kampanijos tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą. Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų – apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.
A. Puklevičius sako, kad tokius sėkmingus rezultatus lėmė kelios priežastys. „Sutapo keletas dalykų. Pirma, turėjome klientą, kuris suformulavo labai aiškiai užduotį, bet nesikišo į jos realizavimą. Labai paprasta dirbti, kai nereikia kiekvienos smulkmenos 90 kartų derinti, o tiesiog turi aiškią užduotį, pristatai koncepciją, jie pritaria ir tada pradedi realizuoti.
Antras dalykas, kad galėjome nuo pradžios iki pabaigos kontroliuoti ir prižiūrėti visą istoriją. Dažnai būna, kad kampaniją vykdo kelios agentūros: viena atsakinga už kūrybą, antra už viešuosius ryšius, trečia už skaitmeninę komunikaciją ar dar kažką. Sudėtinga užauginti vaiką kai yra daug auklių, o čia galėjome prižiūrėti visą istoriją, kaip ji vystoma visuose kanaluose, ir įgyvendinti vadinamą 360 komunikaciją.
Trečias dalykas, kaip aš visada sakau, šunys visada visus veža. Pats pirmasis klipas turėjo nustatyti kažkokį emocinį ryšį su taromatais, nuraminti žmones, kad čia nėra nieko baisaus, ir radome gal banalų išraiškos būdą, bet jis suveikė. Būtent per tą šunį, borderkolį, kuris labai protingas ir nereikėjo daug įdėti darbo išmokant jį naudotis taromatais", – šypsosi jis.
Agentūra planuoja ir toliau tęsti kampaniją. Kaip – dar bus sprendžiama, bet A. Puklevičius svarsto, kad turbūt bus galima vėl atsispirti nuo šūkio „Grąžinti verta", iš kurio labai lengva padaryti kitokią prasmę turintį „Gražinti verta", taip nuo praktinės-funkcinės naudos pereinant prie estetinės ir kuriant gražesnę, švaresnę Lietuvą.
10 metus vykstantys „European Excellence Awards“ yra prestižiškiausias komunikacijos projektų konkursas Europoje. Savo geriausius darbus jame pristato didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/uz-taromatu-ivedimo-kampanija-prestizinis-europos-apdovanojimas.d?id=73115816